torsdag 30 augusti 2012

Torsdag

Veckan har sprungit iväg. Igår var jag hemma i Finspång en sväng och lämnade tillbaka Myran som har varit hos mig i Linkan några dagar. Passade på att baka lite som jag tänkte bjuda mina nollan på under mitt sista klassföreståndarpass imorgon.

Idag har det äntligen börjat reda ut sig med strulet med vår projektkurs. Min grupp har snackat ihop sig och vi har formulerat ett önskemål på syfte för vårt projekt. Nu måste vi bara hitta ett företag att jobba mot men tillverkningsindustri är det väl ingen brist på så nåt företag nappar säkert. Bra övning att det strular lite så vi måste agera på egen hand. Ingen kommer servera oss ett exjobb på silverfat så det är lika bra att börja öva på att komma på projektförslag och styra själva....


I morgon är det fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar