fredag 3 augusti 2012

Återhämtning

Jordgubbssaft. En underskattad dryck. Kan bevisligen hålla en människa vid liv ganska länge när det inte går att äta för att aptiten har upphört.

Först idag har jag kunnat börja äta igen. När jag mitt i detta virrvarr, när mitt liv är upp och ner och ut och in, insåg att det var fredag så lyckades jag faktiskt klämma ner en traditionsenlig fredags-tacos.

Jag är så tacksam för att jag har världens bästa mamma, pappa, vänner och hund som stöttar mig när livet sparkar bakut. Ni gör mig stark. Tack!




1 kommentar:

  1. Du kan också få finna lugnet och styrkan hos släkten i norrland. Här dricker vi jordgubbssaften med citronloka. Då läker såren bättre.
    Alla tankar till dig nu underbara, vi vet hur riktigt fysiskt ont det gör och därför så hoppar vi alla klyschor.. som att tiden läker. Även om det är sant.
    Jessica LarsErik & Nisse

    SvaraRadera