torsdag 9 augusti 2012

Klassföreståndare

Skönt med lite annat och tänka på. Idag hade vi första utbildningen inför klassföreståndar-jobbet jag ska ha de kommande veckorna. Jag har ju varit klassföreståndare två gånger tidigare så det är inga konstigheter men det var ändå roligt att gå på utbildningen för tredje gången, om inte annat för att träffa vänner och ha något annat att tänka på.

Åkte till ikea och shoppade lite. Bland annat skålar (fick äta fil ur en pytteliten höganäs-skål imorse), papperskorg, tvättkorg och en dörrmatta. Kvällen ägnades åt att försöka strukturera upp kläderna i sovrummet. Trodde liksom att jag skulle få gott om plats nu men det blev helt fullt i garderoben och byrån jag har kvar. Nu är allt så gott som klart.

Känns tomt och annorlunda. Men nu det känns skönt att få göra lägenheten till min egen. Köpte rosa skålar och rosa papperskorg bara för att...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar