måndag 27 augusti 2012

Skolstart

Första dagen på sista terminen i skolan. Nästa vår är det ju exjobb. Kan inte fatta att jag bara har 20 veckor kvar i skolbänken.

Skoldagen var inte så ansträngande. En föreläsning 10-12 där största delen av tiden gick åt till att dela in i grupper. Eftermiddagen blev det lite mer fart på när jag efter att av en ren slump ha upptäckt att vår stora projektkurs som ska vara förberedande för ex-jobbet, har kommit bort!? Det är ingen som vet vem som är ansvarig eller hur kursen ska genomföras eller när den ska starta för den delen. Hej och hå. Så jag drog igång den största mail-bombningen i världshistorien. Jag mailade alla som kunde tänkas veta eller som har något som helst ansvar för vårt program eller vår masterprofil. Mycket underhållande. Tänk att lilla jag kan skapa så mycket kaos bland utbildningsansvariga, studierektorer, professorer och kursansvariga. Ska bli spännande att se hur de löser det här, de måste ju ge oss vår kurs på ett eller annat sätt..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar