tisdag 22 maj 2012

Vissa har det bra...

Just nu är jag så JÄVLA avundsjuk på min Karl  som sitter och dricker öl och firar sommarlov...

Själv sitter jag framför datorn och svär över en elak inlämningsuppgift. Klockan är drygt halv ett på natten och jag skulle kunna kasta ut kvalitetsboken genom fönstret och sparka exminatorn hårt på smalbenen. Jävla skituppgift.

Och det är en mer än en vecka kvar tills jag får sommarlov. Just nu vet jag inte om jag ens kommer stå ut. Just nu vill jag skita i allt, aldrig ta ut nån examen och öppna hunddagis istället.

Maj är verkligen studenternas mardröm. Alla vill bara njuta av försommaren och inte alls sitta instängda i äckliga svettiga grupprum i skolan. I mörka december när det inte finns så mycket annat att göra går det väl an. Men nu. Fy FAN.

Suck.
God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar