söndag 15 maj 2011

Söndag

Dagen har spenderats hos min karls bror och familj. Vi fikade lite och sedan lånade jag och min Karl med oss lille Elias och gick ut och lekte.

Vi tittade på allt möjligt och roligast var att blåsa på övervuxna maskrosor sådär så det flyger iväg massa vita ludd. Nu blåser ungen på alla blommor man sticker fram under näsan på honom. Jag visade en vitsippa och besvikelsen var stor när det inte hände något när man blåste på den.

En timma var vi ute och sedan knallade vi hem. Både Elias och jag och min Karl var mycket nöjda med oss själva när vi kom tillbaka. Kul att det gick så bra, nu kan vi låna honom fler gånger.

Mycket bra att öva på att vara mamma. Och mycket bra att kunna lämna tillbaka barnet när man tröttnat på att leka mamma pappa barn..

Men en dag vill jag nog ha en egen som jag aldrig behöver lämna tillbaka. Men inte än.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar