måndag 30 maj 2011

Första dagen på jobbet

Riktigt intressant sommarjobb i år! Ska bli skitkul. Flödesanalys på varm beskovling. Passar riktigt bra efter min kurs i produktionsekonomi, samma tänk. 

Korvstoppning första dagen. Eftersom allt är så intressant så vill jag inte missa ett ord. Efter konstant informationsflöde från klockan åtta till klockan fyra utan ens ett avbrott för lunch (vi pratade jobb medan vi åt i 20 min) så är jag skapligt mör i huvudet. Värre än efter en tenta. Min koncentration har varit på helspänn hela dagen så när jag kom hem efter jobbet var jag så förvirrad att jag ställde saltet i kylen en stund innan jag kom på vad fan jag nyss gjort. 

Men jag känner på mig att det här kan vara bästa sommarjobbet ever. 
Och skyddsskor har jag fått då mina vita converse tydligen inte riktigt passade in när jag ska ränna runt i produktionen. Skitsnygga. Ska ta bild och visa imorgon. Om jag hinner. Jag är ju en väldigt upptagen person numera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar