fredag 18 mars 2011

Ljuvliga powernap


För att lätta lite på tentaångesten kröp jag helt enkelt ner i sängen och sov en stund. Så jävla skönt. Hade glömt hur skönt det var att gå och lägga sig på dagen och sova en timma.

Ikväll når jag slutet på den stressigaste, mest hektiska och högpresterande perioden i mitt liv. Hittills alltså, det lär säkert bli flera. Jävligt tufft har det varit att hinna och lyckas med allt men från och med imorgon kommer min belöning. Då har trycket lättat. Jag ska bara börja läsa en ny kurs den här perioden och såklart fortsätta men industriell organisation som går över hela terminen. Jag ska bara ha så jäkla roligt. Bara läsa två roliga kurser. Njuta av att ha fritid och av våren som de säger ska komma nästa vecka (även om man undrar idag med all snö). Helt ärligt känns det lite som att jag varit instängd i en ladugård hela den här perioden och nu ska få släppas ut på grönbete.

Och hela nästa vecka tänker jag inte gå upp ur sängen före kl 10.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar