tisdag 29 mars 2011

Duracellkanin

Idag har jag varit överspeedad hela dagen.

Skola 9-17 med arbete med projekt, komplettering av konstruktionsuppgift (som gick skitbra och blev klar efter bara nån timma) och en föreläsning i produktionsekonomi. Sedan ett kvällsmöte med Styret. Efter det städade vi embassaden som är vår sektionslokal. Jag fick rycket och började sortera de en miljard tidningar som finns i bokhyllan där och som har sett ut som ett kaos så länge jag kan minnas. Fick med mig hela styret så det hela resulterade ganska snabbt i en sopsäck i containern med gamla tidningar från 2008 och en snygg bokhylla med välsorterade tidskrifthållare.

När jag kom hem hade min städmani inte släppt så jag passade på att städa hela badrummet. Rubbet. Duschvägg och allt. Jag skulle egentligen bara ta en dusch med sedan såg jag hur skitigt badkaret var och sedan var jag igång igen...

Nu har jag spenderat den senaste timman med att gå igenom de kursval jag ska göra den 1 april. Då ska man ha bestämt sig för vad man vill läsa i höst och jag håller fortfarande på och velar lite.

Nä om man skulle ta och tagga ner lite och gå och lägga sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar