tisdag 1 mars 2011

Dagens schema

8-12 möte med min grupp för arbete med case i offensiv kvalitetsutveckling. 
13-15 börja designa ett landningsställ till SAAB tillsammans med Charlotte.
15-17 möte med min projektgrupp i industriell organisation för att färdigställa projektplan och ansvarsfördelning. Jag är numera planering och logistikansvarig för vårat lean-production projekt.
17-19 styretmöte. 

När jag kom hem gjorde jag något riktigt otippat. Då menar jag verkligen riktigt oväntat. Jag tog på mig löpardojjorna och gav mig ut och sprang!! I minusgrader och allt. Men det var så jävla skönt. Benen hade massa spring i sig så jag pluggade i lurarna och lät dem jobba ordentligt. Jag kommer troligtvis inte kunna gå i morgon på grund av träningsvärk men det får det vara värt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar