fredag 9 december 2016

Quizmaz

I onsdags var jag på julQuiz med efterföljande julmiddag på visualiseringscentrum i Norrköping tillsammans med jobbet. Vi delade in avdelningen i två lag, killarna mot tjejerna, och det slutade med att mitt lag gick och vann alltsammans. Nu var det ju inte bara killarna vi spöade utan
samtliga av de andra sällskapen också och mitt tävlingsego fick sig en rejäl boost. Jag måste erkänna att jag är en rätt kass förlorare men en ännu sämre vinnare när det kommer till sällskapsspel och frågesporter. Jag och John spelade Kallaha (det där spelet med kulor som man spelade på fritids) när vi var i sommarstugan senast och vi ger ju oss aldrig utan ska ha revansch hela tiden så det tar aldrig slut. Som tur var fick killarna på jobbet ingen chans till revansch utan vi säkrade våran seger för all framtid. Eller i alla fall till nästa jul...

Vinnarna!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar