onsdag 14 maj 2014

Resnerver

Sticker till Bangkok på söndag. Vaknar med ett ryck mitt i natten och inser att det kanske kan vara bra att växla in lite cash så man kan ta sig runt i landet. Är liksom inte tillräckligt van businessresenär för att komma på att bara för att jobbet betalar så behöver jag fortfarande fixa saker själv. Visum är klart i alla fall, passet kom tillbaka från ambassaden i Stockholm igår.


Så till den verkligt stora frågan. Exakt vad ska jag göra i Bangkok? Jag vet naturligtvis vem jag ska träffa och en grov bild av vad jag ska fråga men om jag ska vara helt ärlig är projektet jag jobbar i är rätt fluffigt och jag vet inte riktgt hur jag ska lösa min frågeställning. 

Men det löser sig. Och jag tror det kommer bli jävligt bra! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar