onsdag 13 februari 2013

Toastmaster

Jag och Fredrik toastade som sagt LARM-sittningen igår. Inte den finaste banketten utan alternativsitsen för alla jobbare. Väl uppstyrt på Konsert och Kongress och säkert nästan lika tjusigt som banketten men definitivt lite mer uppsluppen stämning.

Allt flöt på bra. Första gången jag toastade med skrovlig hals och täppt näsa men det gick helt okej ändå. Vi hade riktigt trevligt med bra underhållning och god mat. Jag körde bil men det gav ju bara desto mer vin till mina bordsgrannar.  Jag tror min kära kavaljer tyckte hela tillställningen var ganska fascinerande. Det hade jag nog också tyckt om det var första gången jag var på en teknologsittning.

Jag lovade ju att bjuda er på mitt och Fredriks bidrag till Toasmastergycklet. Temat för hela sittningen var "saker du inte ska göra på en arbetsintervju" (ett tappert försök av oss att relatera till arbetsmarknadsdagarna men med en liten humoristisk touch).

The result:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar