fredag 8 februari 2013

Thank god it's Friday

Finally. Äntligen helg!

Premiärsov stora sängen i min (numera vår!) lägenhet inatt. Behaglig upplevelse. Min gamla hederliga 1.20 säng åkte hem till Finspång igår. Den var lite trång att sova i när den helt plötsligt skulle rymma två personer varav en kan liknas vid en värmesökande kålmask. Och då pratar jag inte om mig själv. Jag är den som knuffar bort och två minuter senare har kålmasken ålat över och ligger som ett plåster på mig och sedan börjar vi om. Supermysigt att ligga nära, absolut. Men inte när jag sover. En större säng var den enkla lösningen.

Nu är frågan om jag ska bygga en sänggavel till den här ny-gamla sängen eller om jag helt enkelt skiter i det och hoppas att vi investerar i en fet kontinentalsäng inom en snar framtid. Jag röstar för det senare alternativet. En fet, svart, hög, mjuk säng med fluffig sänggavel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar