måndag 17 september 2012

Uppdatering

Haft en riktigt skön helg.

Fredagen var en av de roligaste på länge. Min projektgrupp är den bästa! Efter skolan åkte vi till maxi för att handla käk som vi skulle laga på kvällen. Det slutade med att vi spenderade två timmar på ikano och shoppade. Stenen köpte byxor, jag köpte en top, Per provade jeans och Carl kollade på skor. En helt normal kick-off för ett projektarbete, haha. Tillslut handlade vi maten vi behövde och drog hem till Per där grabbarna gjorde paj och jag och Stenen fick dricka vin (bra uppdelning!) och sedan bestod resten av kvällen i mojitos, skitsnack och utgång på flamman. Riktigt bra kväll!

I lördags eftermiddag åkte jag till mamma och pappa (när jag återhämtat mig från fredagen) och käkade dillkött och kollade på film. Somnade kl 22 och vaknade kl 10.30. Bra natt!

Igår var jag på kören på kvällen. Nu börjar jag äntligen sätta stämmorna på nya låtarna och då blir det genast mycket roligare. Ikväll ska sopranerna ses och ha stäm-rep och då blir det nog ännu bättre.

Idag har jag och stenen pluggat hemma hos henne. Skulle vara där kl 9. Vaknade kl 8.45, åt en tallrik fil och gled i ett par mjukisbyxor och hojjade dit. Riktigt skön pluggdag...

Lill-plutt var nöjd i skogen i lördags;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar