söndag 30 september 2012

Fullmåne?!

Är det fullmåne eller varför kan jag inte sova? Jag har inte tid att inte sova.

Veckan som kommer kommer bli slitig. Två case, färdigställande av ett projekt, uppstartande av ett annat och en teoretisk referensram till det stora projektet som inte skriver sig själv...
Jag måste dessutom klämma ihop allt på en kortvecka då jag drar till Götet på fredag. Hello no life!

Men på torsdag kl 17.30 kommer belöningen. Ska käka middag på kniv å gaffel och gå på stand-up med Stenen, Carl och Per och på fredag förmiddag åker jag, Lisa, Petra, Fredrik, Anton och Simon och hälsar på fina Anna i fina Göteborg.

Så min motivation är det inget fel på när jag har så mycket att se fram emot. Men det vore trevligt om jag kunde få sova nu så jag kam börja beta av min lista pigg och glad imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar