tisdag 6 mars 2012

Skinande rent

Vilken pärs förmiddagen blev. Själva fönsterputsandet tog bara en timma. Sjukt effektiva var de och bra blev det. Dock blev hela lägenheten kaos för det lossnade så mycket torra listbitar inuti fönstren som flög ut rummen.

Det hela slutade med en grundlig storstädning för min del. Lägenheten har inte varit såhär ren sen vi flyttade in. Jobbigt som fan men nu behöver jag inte städa såhär igen inom de närmsta tre åren.

Stack till Finspång på eftermiddagen och tog en sen lunch med mamma och tvättade bilen i tvättautomaten på Statoil med pappa. Nu blir det nog en powernap för nu faller jag snart ihop.

1 kommentar:

  1. Hej Emmis! :) ja dirty dancing var jättebra.. dom kunde kanske ha sjungit lite mer själva tycker jag, men dansen var helt grym. Du, jag tänkte höra med dig om du är sugen på utgång i Norrkan på lördag? :) Skulle vara mysigt att träffa dig! <3 Puss!

    SvaraRadera