torsdag 22 mars 2012

Produktiv dag

Alltså, jag vet att träningsvärken är värst andra dagen men det här är närmare outhärdligt. Mina bröstmuskler, biceps och triceps strejkar totalt och jag kan knappt röra armarna. Är det här ens bra? Jag tänker protestera om massören försöker massera mina bröstmuskler idag för det kommer jag inte överleva.

För övrigt har jag nu betat av punkt två på plugglistan som var att skriva en teoretisk referensram och grunden till empiri i form av intervjufrågor i arbetsvetenskapskursen. Nu återstår den sista och tråkigaste punkten som handlar om att läsa all litteratur som är kopplad till de olika föreläsningarna i de olika kurserna. Jag brukar aldrig lyckas bocka av den punkten. Möjligtvis någon vecka innan tentan men knappast tidigare än så. Tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar