onsdag 7 mars 2012

Onsdag

Spenderade dagen i Norrköping med mamma. Shoppade och fikade. Kvällen spenderades hos en kompis och bu är jag tillbaka i Linkan och ligger och softar i soffan med min Karl.

Idag har jag blivit "faster" för andra gången. Min karls bror och hans sambo fick en liten Alicia imorse kl halv fyra. När jag ändå var i stan idag passade jag på att köpa en liten välkomstpresent till det lilla russinet. Eftersom de inte har glädje av i stort sett nånting förutom bröstmjölk när de är sådär små så köpte jag något som glädjer oss vuxna istället. Yttepyttesmå urgulliga tjejkläder. Jag var säkert inne på HM en timma och kikade på allt gulligt. Det blir liksom samma känsla som när man var liten och fick välja kläder till sin docka. Det fanns så mycket fint.

Det slutade med en body med en katt på och små tights och en matchande mössa med små katt-öron. Storlek 56. Så mini så det är inte klokt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar