måndag 27 juni 2011

Måndag på jobbet

Kom just hem efter min näst sista måndag på sommarjobbet. Ska slö-surfa nu en liten stund och sedan ska jag köra näsan i Harry Potter boken.


På tal om slö-surf var jag nyss inne på hemnet.se där min farmors hus nu ligger ute till försäljning (länk). Känns lite ledsamt på sätt och vis. Men som tur är har ju vi kvar sommarstugan för den hade jag vägrat sälja. Men ett fint radhus är det, mitt i centrala Örebro. Med nya tapeter och ett nytt kök och badrum kan det nog bli en riktig höjdare för nästa ägare. Själv ska jag göra anspråk på alla de fina svartvita fotografier som finns i huset. De som inte farmor vill ha själv på sitt nya äldreboende vill säga.

Farfar längst till höger
 Farmor

Jag och farmor vid farfars grav

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar