torsdag 2 juni 2011

Långhelg

Långledigt och det ska bli så skönt. Har mycket slapp-tid att ta igen. Åkte till stugan igår. Badade tunna, åt falukorv och hade presentöppning för min och min karls födelsedag nästa vecka. Vad jag fick får jag visa senare.

Nu ligger jag i sängen. Myran och min Karl sover fortfarande. Jag har drömt om jobbet hela natten och när jag vaknade upp klarvaken kl sju kände jag mig mycket nöjd när jag insåg att det vet helg. Inte för att det är tråkigt på jobbet, absolut inte, men det har varit ett jävla ös den här veckan så jag behöver vila upp mig lite.

Annars blev jag också ganska nöjd när jag upptäckte att det är 12 grader och molnigt ute. Och dessutom ganska blåsigt. Då kan man elda brasa och ligga inne och läsa en bok. Annars hade jag ju varit tvungen att vara ute och ta vara på det fina vädret...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar