tisdag 15 februari 2011

Tom tisdag

Fortfarande tomt på energikontot. Ligger hemma i sängen och försöker ladda om så gott det går.
Mamma och Myran är här och piggar upp mig lite. Myran ligger på min mage och slickar mig i näsan. Det piggar upp lite.

Appropå näsa så ska jag till läkaren i morgon för efterkontroll av min bihåleoperation som jag gjorde i september. Egentligen skulle den vara tre veckor efter operationen men de liksom glömde bort mig så det fick bli en 4- månaderskontroll istället. Då ska läkaren gå in med en liten tuff kamera och kolla i näsan på mig. Hoppas han hittar något roligt.

Bedövningsmedlet man får är också ganska underhållande. Man känner ingen lukt och man kan snora utan att man märker det ända tills det rinner ner på överläppen.

Hundhångel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar