måndag 14 februari 2011

The machinewoman


Jag är ingen maskin. Även om jag tror det. Jag är bara människa men jag brukar inte ha förmågan att inse innan det är helt tomt i energilagret. Precis så är det nu. Tomt på energi. Det liksom ekar inne i lagret. Så tomt är det. Det stör mig att behöva erkänna mig besegrad. Att jag inte är stålkvinnan utan lika dödlig som alla andra.

Jag läser kurser på 133% jobbar ideellt för styret säkert 25% just nu. Dessutom har jag en dugga om en vecka som jag måste plugga till utöver detta. Det kanske inte är helt otippat att energin skulle tagit slut vid det här laget. I alla fall om man ska gå all in i allt vilket jag naturligtvis har som ambition att göra.

Nä. Det är hög tid att försöka coola ner. Släppa pressen och leva lite istället. Jobba ihjäl mig kan jag göra senare i livet i så fall..

Fast fan vad det vore skönt om man kunde vara batteridriven. Stoppa in fingret i eluttaget några timmar och sedan vara full med energi igen. Det ska jag uppfinna!


- Posted from my iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar