fredag 22 oktober 2010

Tentaskadad

Man blir liksom lite skadad av allt tentaplugg. Lite speedad, rastlös och kan inte sova. Detta gäller även några dagar efter tentap. Igår somnade jag ganska bra men jag drömde om tentatalen hela natten. Nu på morgonen kunde jag absolut inte sova utan vaknade kvart över sju och kunde inte somna om så det var bara att gå upp och duscha.

Om några timmar sticker jag och min karl till stockholm. Idag blir det shopping och ikväll har jag fixat en surprise till min Karl. Gav honom en ledtråd igår genom att slå in ett kort från en kortlek i en fin kartong och la på hans säng. Nu får han klura lite. Han vet också att vi ska åka röda linje 13 mot ropsten för att komma dit vi ska. Jag och tunnelbana är inte jättebekväma med varandra, mitt lokalsinne är värdelöst ovan jord så ni kan förstå själva hur det blir när jag kommer ner under marken. Så det kändes bättre att kolla upp tunnelbanelinjen så vi hamnar rätt.

Min Karl gillar spelkort, en bild från i somras;




- Posted from my iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar