tisdag 12 oktober 2010

Go'kväll

Dagen har fyllts av labb i elteknik, kompletterat labben om sätthärdning i konstruktionsmaterialskursen, ätit kalops, pluggat el och haft kvällsmöte med styret. Kom hem vid 20.30 och åt köttfärslimpa som min karl lagat och nu ska jag snart sova.

Kan inte bestämma mig hur ambitiös jag ska vara imorgon. Antingen sover jag lite längre men då finns det ingen plats att sitta i skolan och plugga på så då måste jag plugga hemma och det är jag inte så sugen på. Alternativet är att jag gåt upp klockan halv sju och ser till att vara i skolan lagom till sju och tar ett grupprum. Dock blir det en väldigt lång dag eftersom jag har labb på kvällen kl 17-21. Men vaddå 14 timmar i skolan har väl ingen dött av? Så får det bli.

Ska packa väskan nu och lägga fram kläder så blir det inte så ansträngande imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar