onsdag 27 oktober 2010

Onsdag - redan

Veckan flyger iväg. Skolan har dragit igång ordentligt igen. Nya kurser för den här läsperioden är reglerteknik och maskinelement. Båda verkar ganska roliga faktiskt.

Utöver skolan blir det också en hel del jobb med Styret och min Studienämndsordförandepost. Igårkväll hade vi diskussionsmöte med sektionens medlemmar och diskuterade massor av frågor om hur vi kan förbättra och utveckla sektionen. I kväll har jag möte med kårens utbildningsutskott och de andra Studienämndsordförande på de andra tekniska utbildningarna på Linköpings Tekniska Högskola. Imorgon kväll har jag möte med Studienämndordförande för Industriell Ekonomi -, Teknisk Fysik- och Data -sektionen, vi ska inleda ett sammarbete kring utvärdering av de valbara kurserna i högre årskurser. Mycket jobb blir det men det är riktigt roligt och man får lära sig skitmycket så det är lätt värt det! Fattar inte vad jag skulle lägga all min fritid på om jag inte hade detta? Träning kanske. Det skulle i och för sig behövas.


Bildlänk






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar