lördag 7 januari 2023

Julfirande

Årets julfirande följde nästan traditionen helt. 
23:e firade vi med mamma och pappa som vanligt. 





Julklappsskörden efter den traditionsenliga oxfilemiddagen bestod av böcker, spel, kläder, en hoppboll, dansmatta och en hel del annat till barnen.
Jag var ytterst nöjd över min nya tränings-pannlampa som jag fick av mamma och pappa. Under hösten startades det en pannlampslöpargrupp i Linghem och det har fått igång mig ordentligt så den kommer väl till pass och särskilt eftersom jag tänkte försöka fortsätta mitt träna-varje-dag mål även i vår!




I år så erbjöd sig svärmor att ordna med julfirandet på julafton, vi brukar ju vara hos oss men i år var det riktigt skönt att vi inte behövde vara hos oss utan att bara fick gå bort och njuta lite. Några bilder därifrån blev det inte förutom en till familjebild framför granen! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar