fredag 13 januari 2023

Finally friday

Äntligen fredag efter en arbetsvecka i full fart. 
Skolan är igång igen. Och dagis förstås.
Träning i tisdags med världens sjukaste träningsvärk som nu är inne på dag 4. 
Promenad med Selma i spöregn varje kväll. 
Översvämning på vägen så vi fått åka en mil extra för att komma in till stan så vägen till och med var med i Corren. 


Men till slut så - fredagsmys! 
Nu taggar vi Talangs säsongstart med ”Harriets pappa” i juryn, dvs Victor. Han är gift med Johns kusin och således barnen syssling Harriet (och hennes småbröders) pappa vilket är det Saga och Julia tagit fasta på…


Så gulligt att man för andra barn bara är Sagas eller Julias mamma. 

Idag när jag skulle hämta Saga på skolan mötte jag hennes kompis som sa ” Hej Sagas mamma”.
Extra rolig bonus blir det när jag efter att ha hälsat frågade ”Är du på väg hem från skolan nu” och får till svar ”Ja jag är på väg hem för jag ska gå på toa och bajsa”, hihi. Barn är så sköna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar