söndag 3 november 2019

En hög överraskning

I fredags överraskade jag John med en förtidig födelsedagspresent. Jag och Ellinor hade kokat ihop att vi skulle kidnappa våra killar som båda fyllt år och gå en höghöjdsbana och sedan ha en helkväll ihop - barnfria.

Jag lyckades överraska John riktigt ordentligt. Han hade ingen aning alls om våra planer och han älskar att bli överraskad så jag är så nöjd att jag lyckades hålla allt hemligt.

Mormorn och morfarn var hemma hos oss med barnen.  Andra gången vi har barnvakt åt båda en längre stund för att göra något eget och det var så mysigt.

Höghöjdsbanan blev succe, till och med jag som är höjdrädd klarade alla hinder på banan 15 meter upp i luften. 




Efteråt åkte vi hem till Ellinor och Danne och drack vin och drinkar och åt ost och kex. Sedan tog vi en taxi  in till stan där vi fortsatte med bubbel och musslor på De Klomp. Vid 22 var alla både trötta och blurriga och vi tog taxi hem. En riktig pangkväll! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar