onsdag 6 november 2019

Sjukstugan fortsätter

John ligger fortsatt däckad. Idag har han i alla fall uppgraderat sig från gästrummet till tv-soffan. 

Jullan hade party kl 02-03.30 i natt så jag är inte heller i mitt esse. Julia däremot är mycket nöjd med dagen och har lärt sig ställa sig upp mot soffan. 

I övrigt har jag inget nytt att dela med mig av. 

Jo, Saga var lite rolig imorse. Hon väljer ju själv vad hon ska ta på sig och imorse kom hon ut med tights och kortärmad tröja och sa precis det jag sagt så många gånger i mitt liv:

- Åååååh, jag har inget att ha på mig! Jag har iiiinga tröjor ju! 

- Men Saga du har ju hur många tröjor som helst.

- Fast jag vill inte ha någon om dem!


I know the feeling.
Blev nästan lite full i skratt. Det börjas i tid... 

Som tur var räckte det med att jag sa att hon skulle frysa utan tröja så då pep hon in och valde en i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar