onsdag 18 september 2019

Den här veckan sprang iväg

Ligger däckad i sängen efter kvällens step-pass. Emma hade lagt på en ny final-låt och jag tog ut mig så jag knappt orkade stå upp på stretch-låten på slutet. Nu kan jag knappt gå men roligt var det! 

I helgen hade vi fullt upp.

I fredags var vi hos Johns bror och Jessica som hade födelsedagskalas. Vi fick sushi - så gott! 

I lördags var vi på dop för lilla Tage. Fint och mysigt och för en gångs skull fastande hela familjen på bild samtidigt när alla var finklädda!


Familjen Stadler 



På kvällen åkte vi till svärisarna och hade kräftskiva.
I söndags trotsade vi blåsten och lekte lite ute en stund och tjejerna hade på sig sina nya dressar som de fått av mormor och morfar.



På eftermiddagen åkte jag och Saga på gympa. Det är veckans höjdpunkt enligt henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar