söndag 9 september 2018

Kom igen nu alliansen!

Ikväll ligger vi i soffan och valvakar. Det är så spännande! Jag har röstat på Ulf. Räknade ut att jag fått rösta fyra gånger 2018, 2014, 2010 och 2006 och jag har röstat M alla gånger utom förra för jag inte gillade Anna och då svek för Annie var en starkare ledare så då fick C min röst. Men i år var valet självklart för min del, vi förtidsröstade för några veckor sedan. 

Idag har vi istället för att gått till vallokalen fått lite annat gjort. Jag har spanat på en syskonvagn ett tag (ja, lite tidigt men ska man göra en bra begagnat-affär får man lägga lite tid) och idag förhandlade jag ner priset på en vagn jag spanat på ett tag och på eftermiddagen åkte vi och hämtade den. En Bugaboo Donkey, den enda som går att göra från enkelvagn till syskonvagn vilket gör den både mer användbar men framförallt mycket smidigare att packa in i bilen. 



Vi var naturligtvis tvungna att ta en provtur och gick till Emma och hennes barn och där fick Saga rida. Vagnen fick godkänt och Saga var extra nöjd när hon fick borsta och rida på Greven. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar