onsdag 27 december 2017

Fest i dagarna tre

Först julafton i sin fulla prakt. Sedan juldagen då det var dags för reunion med dem som tog studenten 2007 - tio år sedan! Roligt att träffa de man inte sett på länge och roligt att återuppliva gamla minnen och gå ut på krogen i Finspång. Där blev jag dock inte långrandig. Efter vilt dansande i ca 15 minuter hade jag så ont i låren att jag åkte hem och har sedan dess haft världens träningsvärk. Tänk att jag är så otränad, det måste bli skärpning. 



Igår på annandagen var det på’t igen med jaktmiddag. John och hans vänner hade jagat hela dagen, jag kunde förstås också varit med men var inte speciellt pigg på förmiddagen kan jag erkänna så jag lämnade walk over i år men slöt upp till middagen. Var supertrevligt och god mat och dryck och då jaktlyckan hade varit mycket god var skyttarna särskilt nöjda och stämningen var på topp. 

Idag är vi lite trötta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar