tisdag 21 november 2017

Det sket sig

Ja det där med badhuset idag sket sig, bokstavligt talat. Efter att ha jobbat hemma hämtade jag Saga vid 14.30. Jag hade badhusväskan packad i bilen och tänkte att vi åker direkt efter hämtningen. Precis utanför föris lyckas jag trampa i världens hundskit - med båda skorna - när jag inte såg mig för. Efter en lång stunds sanering i snön och gräset kunde jag gå in på föris. Väl där visade det sig att Saga var kass i magen och hade levererat två välfyllda blöjor. 

Jag är ju inte så dum att jag tar med mig en unge som riskerar att bajja i poolen till badhuset och dessutom behövde jag sanera mina hundbajsiga skor ordentligt så vi åkte hem istället. Jag kunde jobba lite till och marodören (som inte verkade ha ett dugg ont i magen) packade under tiden ur samtliga köksskåp och lådor och fördelade ut innehållet på nedervåningen.

En skit eftermiddag helt enhet. 💩

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar