onsdag 26 april 2017

VAR ÄR SAGA?

I natt var Saga borta.

Det började med att John började treva efter Saga i sömnen (hon sover ju alltid mellan oss) och då började han ligga och känna på mig eftersom han inte hittade henne. Så jag vaknade och undrade vad i helvete han höll på med som låg och klappade mig på låret och ryggen och vad det var frågan om? Och samtidigt inser jag att Saga är borta!  Jag frågar John som svarar att hon ligger ju där men jag väste tillbaka att det är ju mitt lår och inte Saga och när jag trevat med händerna i hela sängen och inte heller hittade henne fick jag panik och flög upp och tände taklampan och skrek till John "Saga är borta!" Först då vaknade John på riktigt och kunde meddela att han lagt henne i sin säng tidigare på natten. Saga har inte sovit i sin säng på evigheter för ingen av oss orkar gå upp och lägga över henne så där tänkte jag inte ens på att kolla...

Men där låg hon såklart och sov så gott. Hela natten från 22-06.30 sov hon och efter lite morgonvälling somnade vi om i stora sängen till kl 09! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar