söndag 9 april 2017

Stockholm i mitt hjärta

Nu har det gått två dagar sedan den hemska attacken i Stockholm. Jag har följt nyheterna och tänkt mycket på hur världen har blivit och vad det är för samhälle Saga kommer få växa upp i. Jag lider med de drabbade och känner en tung sorg men samtidigt en stor stolthet i hur stockholmarna uppbackade av resten av Sverige står starka tillsammans. 

Hur går man vidare nu, allt känns så fjuttigt. Att uppdatera bloggen med att Selma gjorde bra ifrån sig på dagens viltspårskurs och att Saga har lärt sig klappa händerna blir liksom lite fånigt i det stora hela. Men det är ju precis det som måste få fortsätta. Vår vardag. Som vi vill leva den. Inte som någon ondska satt reglerna för.

Så därför tänker jag fortsätta uppdatera precis som vanligt om de saker som hänt i veckan.


Långpromenad 

Svintrött efter babysim. Nu kan hon hänga på min rygg och så dyker vi tillsammans! 

Bytt till sommardäck på bilen (eller ja, John har gjort), jag bytte till sommarsuflett på vagnen:


 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar