onsdag 12 april 2017

SNOR!

Det här med att vara ensam med Saga onsdag kväll till måndag morgon när pappan var i Åre gick bättre än förväntat tack vare hjälp och sällskap av mor och farföräldrar  (och ett mysigt ettårskalas för Sigrid i lördags!) men när ungen sen vaknar med världens förkylning och feber på natten till tisdag och pappan måste jobba över gick musten ur mig och jag fick psykbryt. Jag pallar mycket men att inte få sova är min akilleshäl. 

Jag packade in unge och barn och åkte till mormorn och morfarn och fick avlastning. Och våfflor. Allt blir bättre med våfflor. 

Snorlobban och mormor

Jag var betydligt piggare på barnkalaset i lördags. Siggan fyllde ett och hade party. Saga hängde största delen av festen i Siggans bollhav som tydligen var det absolut bästa som finns. 



 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar