måndag 22 februari 2016

Hemma igen!

Tillbaka i Sverige efter en härlig resa med trevligt sällskap, toppenväder och god mat! En riktigt skön återhämtningsvecka. 

Jag har sovit gott, läst, badat och solat och ätit friterade bläckfiskringar så det sprutar ur öronen. Första dagen hade jag solskyddsfaktor 50 och var i skuggan hela dagen men det går inte att ligga i skuggan en vecka när man älskar att sola så resten av veckan var jag mest i solen men jag såg till att inte bli för varm genom att svalka mig i havet med jämna mellanrum. Man vill ju ogärna ta kål på putte i magen med värmeslag. 

Nu är vi hemma igen. Lite bruna, inte sådär mycket som jag kan vara men jag har fått lite färg i mitt annars så bleka tryne, och mycket nöjda med resan men även att komma hem till vårt lilla monster som har jobbat ihärdigt denna vecka med att ta knäcken på mamma och pappa och myran...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar