torsdag 11 februari 2016

Uppdatering

Jobbet och lilla Selma sväljer all min vakna tid. På dagarna när jag jobbar är hon på dagis hos mamma och pappa och Myran och älskar det och rusar till dörren och viftar på svansen när hon får komma ur bilen. Som tur är viftar ho. Lika mycket på svansen när hon får komma ur bilen här hemma också så hon verkar uppskatta sina två ställen. Nu sover hon dessutom mycket bättre på natten och är tyst och snäll om jag bara rastar henne en kortis vid kl 02. Då behöver jag ändå rasta mig själv för nu när min mage börjar bli större blir man så förbannat kissnödig. Jag håller mig till toan dock medan Selma får ta gräsmattan...

I helgen var svärfar här och byggde en superfin hundgård. Det blev så snyggt! Hon har redan pinkat in sig men huset har ingen el och värme än och dessutom så är hon fortfarande för liten för att lämnas ensam men senare i vår ska vi nog ha en ordentligt invigning och bjuda svärfar på något gott som tack för hjälpen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar