onsdag 9 december 2015

God borron

Amen tjena. Förkylningen från helvetet håller på och tar knäcken på mig. 
Inte en aggressiv jäkel denna gång utan mer en jag-ska-kväva-dig-till-döds-långsamt-och-smärtfyllt variant som grundar sig på att helt enkelt inte låta mig andas genom näsan överhuvudtaget. Detta orsakar mig omfattande problem eftersom jag inte verkar vara konstruerad för att andas genom munnen. Kände av förkylningen redan i fredags efter jobbet och sov typ 80% av helgen men inte fasen hjälpte det. Så nu är jag hemma dag 3. Jättekul. Igår åkte jag till mamma och pappa och Myran för att bli ompysslad. Myran skulle kunna ta anställning som näsrensare för hon kan köra upp sin lilla tunga nästan upp i min hjärna och vispa runt. Skapligt ofräscht men det hjälper lite. 

Jahopp. Om man skulle ta och sova lite som omväxling kanske. Jag har ju varit vaken en hel timma nu.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar