torsdag 25 december 2014

Julfirande nr 1

Den 23:e firade vi jul med mamma och pappa i Finspång. Mamma hade styrt upp ett riktigt stort och gott julbord som fyllde upp våra magar ordentligt med innan vi gav oss på det berömda julklappsberget! 



Och vilka klappar sedan. Det var så mycket fina grejer att vi nästan storknade. Jag fick en vit kitchenaid som jag önskat mig, kläder och heminredning av mamma och pappa. Av John fick jag en TRIANGL-bikini, han hade snappat upp min önskan någongång i somras och skickat efter från USA. 

Mamma och pappa fick varsitt aktivitetsarmband av mig och Myran fick godis i sina paket. Efter att hon öppnat sina egna paket och tömt den gav hon sig dock på de andra paketen också. Så alla med alla paket medföljde små tuggmärken av små vassa vita tänder..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar