onsdag 26 november 2014

Veckans höjdare!

Första veckan på jobbet förra veckan kändes jättebra. Både min avdelning och min projektgrupp känns fantastiskt bra! Dock snurrade hjärnan på högvarv varje kväll för att bearbeta alla nya intryck och all ny information.

I torsdags snurrade det så mycket så jag trodde att jag aldrig skulle kunna somna.
Tankarna bara virvlade runt i huvudet i ett enda stort kaos. Först blev irriterad på mig själv för att jag inte kunde sova utan bara låg och vred mig samtidigt som tankarna ringlade omkring. 

Då gjorde jag något som jag aldrig testat förut. Jag gjorde en mental lista över tankarna i prioritetsordning och tänkte sedan igenom dem ordentligt en och en och bockade av dem på listan. Jag hann precis tänka färdigt sista tanken innnan jag tvärsomnade. Dagen därpå vaknade jag pigg och utvilad. 

Min hjärna är fantastisk! 

Jag blev utsedd till veckans höjdare på jobbet förra veckan också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar