måndag 20 oktober 2014

Idag blev det officiellt

När traineeprogrammet är slut den 17 november kommer jag att börja som verksamhetsutvecklare på avdelning för logistikutveckling (på Siemens i Finspång såklart).

Under de första tio månaderna kommer jag att vara delprojektledare (och även bistå huvud-projektledaren med en hel del avlastning) i ett stort gränssnittsöverskridande projekt som handlar om lagerstyrning. Det kommer bli en hel del nya processer och tankesätt så det känns som det kan bli ett riktig bra första projekt med avseende på förståelse för verksamheten och även utvecklas inom change management.

Avdelningen känner jag redan eftersom det var där jag och Stenen exjobbade förra året och det är ett riktigt bra gäng med massor av kompetens och en kanonbra chef.


Det här kommer bli GRYMT.
Nu längtar jag till 17 november!

Såhär glad blir man av att exjobba på logistikutvecklingavdelningen (och bli färdig civilingenjör)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar