onsdag 19 mars 2014

Ljudboksnörd

Niklas tipsade mig om en app som heter Storytel. Som Spotify fast för ljudböcker.

Jag har inte läst en bok på jättelänge. När jag kommer hem från jobbet orkar hjärnan liksom inte mer än något IQ-befriat tv-program. Men ljudbok är inte alls så jobbigt. Faktum är att det är riktigt avslappnande. Och så kan jag lyssna i bilen. Kanske kan bli riktigt bildad på kuppen. Definitivt bättre än Anders Timells vitsar i morgonprogrammet i bilen.

Idag har jag lyssnat konstant sen jag åkte hem från jobbet kl 17.30. Satans bra bok.

Jag vet att det är en ungdomsbok, men det är twlight och hungerspelen också och jag älskar dem med! Dock kanske det är lite du och så med bildning jag får av just denna boken som är ganska långt ifrån verkligheten men vem bryr sig. Den är underhållande. Jag får väl ta en biografi eller något nästa gång...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar