lördag 1 februari 2014

The one!

När jag var sjuk ägnade jag några timmar åt att googla bröllopsklänningar. Bara för att det är kul. Helt plötsligt hittade jag en som bara var sådär BAM - så jäkla snygg. Uppfyllde inget av de kriterier som jag hade kollat på tidigare men den var bara så fin. 

På kvällen skulle jag visa John något annat på datorn och hade kvar googlesökningen på bilderna på klänning i ett annat fönster. När jag var på toa hade han tydligen öppnar fönstret och börjat kolla och när jag kom tillbaka hade han öppnat bilden på exakt den klänningen jag tyckte var finast och sa enkelt "den här var ju lätt snyggast". Då hade han ju typ minst 50 klänningar att välja på och han hade tydligen inte ens klickat upp någon annan. 

Stört ju! 

Jag tänker inte visa bilden här. Det får bli en hemlighet. Den kanske är asful i verkligheten när det blir dags att prova om en halv evighet.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar