söndag 9 februari 2014

Duktig flicka

Söndag med spöregn och två plusgrader. Vad gör man då?
Jo, då ger man sig ut på en 7 km löprunda runt halva stan (jag har inte sprungit sen en bra bit före jul!).

Shit alltså.
Dyngsur och vråltrött. Firade segern över mina sega ben med en avokado och senaste avsnittet av Sherlock.

Nu inväntar jag min kära sambo som är och kollar på squash-VM (?!). Vi ska äta en ny rätt (?) idag. Kronärtskocka. Vi var på Willys igår. Himla rolig affär, de har ju alla möjliga konstiga grejer. Till exempel kronärtskockor för 10 kr st. Jag har bara ätit det på pizza tidigare men John sålde in konceptet så nu ligger jag här i sängen och väntar på att han ska komma hem och koka de där konstiga filurerna.

Måndag imorgon.
Känns inte alls jobbigt faktiskt. Det betyder ju att vi åker till Dubai om en vecka! Trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar