söndag 20 oktober 2013

Helgen som gått

fredags överraskade jag John med biljetter till Lasse Winnerbäck. En kollega hade biljetter men hans fru hade blivit sjuk så jag köpte deras biljetter.  Innan konserten hade vi en riktig räkfrossa hemma, jag hade köpt med räkor ifrån fisk-bilen utanför Coop och vi åt så det sprutade ur öronen. Själva konserten i Cloetta Center var helt okej, det blir liksom inte riktigt samma stämning när man inte riktigt har hunnit lyssna in sig på de nya låtarna, det blev ju ett lite spontant konsertbesök. Men de gamla goda låtarna satt som smäck och även en hel del av de nya låtarna var riktigt bra.


I lördags åkte vi glada i hågen till Finspång och laddade för fest i bilen och pratade bland annat om klädsel. Väl framme i Finspång visar det sig att John lyckats glömma sin kostym i hallen så det var bara att åka tillbaka och hämta den. Då passade vi att göra en utflykt med både mamma, pappa och Myran och åkte till hundgården vid vår lägenhet och lät Myran leka av sig.

Festen på kvällen blev riktigt lyckad. Så kul att träffa massa gamla vänner igen. Killarna som ordnade festen hade styrt upp käk, bar, lekar och band och det blev en kväll som överträffade alla förväntningar. Både jag och John hade skitkul! Jag dansade så jag har ont i benen idag.



Idag har vi mått som vi förtjänat och åkte tillbaka till Linkan först på eftermiddagen när vi vaknat till liv ordentligt.

Nu njuter vi av säsongens första avsnitt av solsidan! Har saknat dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar