måndag 9 april 2012

Lazy days

Igår släpade jag mig upp tidigt för att gå och titta på mammas kör som hade framträdande i kyrkan. Sedan hängde jag med pappa till stan för att köpa datorprylar och passade på att spana in en liten vit padda som jag så gärna skulle adoptera som kan bli lillebror åt min MacBook en vacker dag.

Dock har jag sagt upp mig från min tjänst som IT-ansvarig i familjen efter att internet lagt av helt och hållet och det gick inte att fixa för jag fattade inte vad det var som var fel den här gången. Så jag gick och la mig och sov i ren protest (och för att jag var svintrött efter allt festande i lördags) men kl 22.05 kom pappa jublande och sa att han minsann hade fått igång det. Det kunde man inte tro. Men nu fungerar det hör och häpna.

Idag har jag inte gjort många knop. Typ kokat ägg som jag har ätit men det är ungefär det. Känner mig lite seg och småförkyld och klunkar c-vitamin. Hade tänkt köra 90 minuter bodycombat men jag orkade inte och nu känns det rätt bra att jag avstod. Får gosa med den här lilla loppan istället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar