fredag 24 februari 2023

Fasta igen

Den här veckan är det John som gett fastan en chans. Med samma upplägg som mig har har nu kämpat sig igenom fem långa dagar med fasta enligt Prolon. 

Jag tycker det har gått förvånansvärt bra men igårkväll så tappade han det helt när jag förslog att vi skulle byta vem som hämtade och lämnade och vi härjade rejält en lång stund innan det kom ”jag är så jääääävla hungrig sluta bråka nu”. Då blev jag så full i skratt så jag började fnittra istället och då blev han ännu argare.
Vi blev dock sams tillslut även om han muttrade lite.

Jag är så van vid att det är jag som tappar det med jämna mellanrum, av PMS, av hunger, av trötthet eller något annat klassiskt men att se honom lacka ur såhär var en ny (ganska rolig) upplevelse.

Idag är det sista dagen innan han får äta igen så förhoppningsvis ryker vi inte ihop något mer denna omgång.

Han har dock gett mig en del kredd för att jag gjort denna fastan två gånger utan att bli fullständigt galen! Så det får jag ta åt mig äran av! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar