söndag 2 oktober 2022

Vilken vecka!

Vi har haft en fantastisk vecka på Kreta. Hotellet heter Caldera Beach och är verkligen att rekommendera. Vi har haft så kul allihopa hela veckan.

Vi har hängt vid poolen, badar i havet, barnen har varit på kidsclub, jag och John har haft simtävling i poolen (som jag vann!!) och vi har gått på bamsedisco och kvällshower varje dag. 

Barnen har haft underbart kul och hängt i in i det sista varje kväll. Igår somnade Julia STÅENDES mitt framför scenen under finalnumret på kvällsshowen. Jag såg hur hon liksom stannade upp och slutade dansa och liksom började svaja lite så vi fick springa fram och fånga henne. Dagen innan somnade hon mitt i middagen. Det är inte lätt att vara 3 år och röja järnet från morgon till kväll! 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar